موجود از نمرات 0.00 الی 4.00
گروه های 2 با 2
 
 

 

گروه های 2 با 4

 

 

ویژگی ها:

آب گریزی :super hydrophobic

پوشش سوپر هیدروفوبیک عدسی سامسونگ حداکثر راحتی مورد نیاز مشتریان را برای دید کاملا شفاف فراهم می سازد به گونه ای که آب و بخار سربع تر از سطح عدسی برطرف می گردند.

 

دافع گرد و غبار dust repellent

پوشش آنتی استاتیک باعث عدم جذب ذرات گردوغبار شده و به تمیز ماندن عدسی کمک می کند.

 

بدون بازتاب نور anti relection

پوشش آنتی رفلکس (ضد بازتاب نور) در دوسطح عدسی ، بازتاب نور را به حداقل رسانده و عبود نور را تا 99 درصد ممکن می سازد.شفافیت این عدسی به حدی زیاد است که شما بدون دستگاه پیشرفته قادر به تشخیص آن هستید.

 

اس-اچ م سی چیست؟ S-HMC

این پوشش به غیر از داشتن لایه سوپر هیدروفوبیک که باعث صد آب و بخار و خش آن می شود دارای لایه ای به نام کریستال است که علاوه بر شفافیت بیشتر عدسی باعث مقاومت بیشتر آن نسبت به جذب گردوغبار می گردد.

 

محافظ اشعه ماوراء بنفش UV 400nm

تابش نور خورشید دارای پرتو فرابنفش می باشد که وارد چشم شده و در طول زمان به ناهنجاری هایی مانند آب مروارید(کاتاراکت) می انجامد. پوشش uv باعث جذب و فیلتر پرتو فرابنفش نور خورشید شده و چشم را محافظت می کند.

 

پوشش الکترمگنتیک EMI coating

چشم تنها عضو بدن است که دارای پوشش محافظ نمی باشد و بدیت ترتیب امواج مضر نور خورشدی و اشعه الکترومگنتیک مانیتور می تواند به آسانی وارد چشم شده و به آن آسیب برساند.پوشش (EMI) بر روی عدسی ، پرتوهای مضر را جذب کرده ، در نتیجه دید بهتر و شفافتر را در طول روز و هنگام کار با کامپیوتر موجب می شود و از خستگی چشم جلوگیری می کند.